Servitization

'SERVITIZATION' TRANSFORMEERT UW SERVICEORGANISATIE TOT EEN PROACTIEVE P&L

Van reactief naar proactief, en van analoog naar digitaal.

Wij bieden ondersteuning in alle aspecten van het opzetten en verbeteren van een moderne serviceorganisatie: 


  • Strategie voor Servitization, gebaseerd op uw klanten, producten/diensten, en organisatie
  • Serviceproductenportfolio & prijsstelling
  • Commerciële modellen & processen
  • Helpdesk & automatisering 
  • CRM en Field Service systemen
  • Implementatie & verandermanagement
  • Trainen en ontwikkelen van mensen

Wij werken vaak samen met Noventum, een gerennommeerd management consultancy-bureau dat focust op Servitization. Via hen bieden wij toegang tot het Service Transformation Center (STC), een platform om snel en effectief uw Serviceorganisatie te optimaliseren.


Hoe ziet de proactieve Service Organisatie eruit?

De volwassenheid van uw serviceorganisatie kan worden  geplot aan de hand van het Servitizationmodel.  


Als duidelijk is waar uw bedrijf nu staat, en waar het naar toe wil groeien stellen wij een transitieplan op.


  • Servitization-model
  • Van reactief naar proactief
  • Van complex naar simpel
  • Van productgerelateerd naar 'value-based'
  • Van verdeeld naar geharmoniseerd

De Service blauwdruk

Om uw organisatie snel en efficiënt te transformeren hebben wij een blauwdruk gemaakt, waarin de basisprocessen voor een (digitale) serviceorganisatie zijn beschreven.  


Ook zijn er handige stappenplannen en sjablonen die u makkelijk zelf (of in samenwerking met onze adviseurs) kunt implementeren.


Service accelerator brochure

STRATEGISCH ADVIES

PROJECT MANAGEMENT

'SERVITIZATION'

DIGITALISERING 

Share by: